استودیو بُن شید

استودیو بُن شید فعالیت رسمی خود را در سال ۱۴۰۱ شروع کرد.اشتیاق ما به بتن چیزی بیش از یک مصالح ساختمانی است، بیشتر از خاکستری به رنگ خاکستری؛ یعنی همسو با فرهنگ جامعه ،تطبیق‌پذیری و انعطاف‌پذیری، دوام و ظرفیت و  زیبایی

فلسفه ما در استودیوی بن‌شید این‌ است که بتن را در اشکال شگفت‌انگیزی ارائه دهیم تا به عنوان یک  محصول با هویت مورد استفاده قرار گیرد. دائمأ راه حل‌های جدیدی را معرفی کنیم که می‌تواند توسط استودیوهای معماری، طراحان، صنعتگران و سایر افراد خلاق در سراسر جهان استفاده شود.

محصولات ما بی‌انتها هستند، نه فقط مدهای زودگذر. بنابراین اکثر آنها فرم‌هایی ساده و نام‌آشنایی دارند که حتی می‌تواند معرف فرهنگ، سبک و معماری ‌ما باشد؛ در عین حال ما به پدیده‌های طبیعی بتن احترام می‌گذاریم به طوری که محصولات ما تمام عیوب ظاهری آن را نشان می‌دهد، ظاهر طبیعی بتن چیزی است که محصولات مارا اصیل می‌کند.

همه محصولات ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکرد خوبی داشته‌ باشند و در عین حال طبیعی بودن مواد را تا حد امکان حفظ کند. مفهوم تولید ما در استودیو بُن‌شید با ارزش‌هایی که به آنها پایبند هستیم منعکس می‌شود:احترام به طبیعت، پایداری، کیفیت، خلاقیت، طرح و مسئولیت‌پذیری.